Polski Bon Turystyczny - akceptujemy płatność bonem! W naszym hotelu zapłacisz bonem turystycznym za wszystkie usługi, dla dowolnej liczby osób, pobyt min. 2 doby w dowolnym terminie do 31.03.2022 roku.
Regulamin realizacji Bonu Turystycznego w Hotelu Bartan
Dlaczego Hotel Bartan?
- Jesteśmy małym, kameralnym hotelem położonym w zielonym otoczeniu na spokojnej Wyspie Sobieszewskiej - nadmorskiej dzielnicy Gdańska, która jest najmniej zaludnionym fragmentem miasta (tylko 3,5 tys. mieszkańców na 35 km kw.). Więcej jest u nas lasów, plaż, łąk i pól niż zabudowy mieszkaniowej. Wzdłuż całej wyspy rozciąga się szeroki pas sosnowego lasu wydmowego, a na jej krańcach znajdują się 2 duże rezerwaty przyrody. Nasza 11-kilometrowa plaża nigdy, nawet w najwyższym sezonie, nie jest przeludniona. Do plaży, oddalonej o 800 m od hotelu, można dojść 2 szerokimi drogami (po chodniku).
- W Hotelu Bartan, który prowadzimy rodzinnie, znajduje się tylko 30 pokoi dla maks. 50 osób. Posiadamy restaurację z oranżerią i ogrodem, gdzie oferujemy dużo miejsc przy stolikach na świeżym powietrzu. Przed hotelem mamy także namiot cateringowy, który przy otwartych ścianach w sezonie, również zapewnia miejsca do konsumpcji poza budynkiem. Nasi kucharze wszystkie posiłki przygotowują z zachowaniem reżimu sanitarnego.
- Dysponujemy rowerami, które umożliwiają bezpieczne wycieczki niezatłoczonymi, malowniczo położonymi trasami rowerowymi po duktach leśnych lub nieruchliwych drogach na Wyspie Sobieszewskiej. Dla wytrawnych rowerzystów polecamy nową ścieżkę rowerową wzdłuż wyspy o długości 7 km.
Jak dbamy o bezpieczeństwo?
- W trosce o bezpieczeństwo Gości i naszych pracowników pracujemy zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS (z dnia 28.04.2020). Szczegółowe wytyczne >>
- Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
- Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dla Gości - m.in. przy wejściu do hotelu, w recepcji, przy wejściach do windy, przy wejściu do restauracji, w ogólnodostępnych toaletach.
- W budynku hotelu dezynfekujemy powierzchnie dotykowe: klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, włączniki światła, blaty.
- Nasi pracownicy pracują w maseczkach ochronnych lub przyłbicach, a także w rękawiczkach.
- Pokoje hotelowe:
- podczas pobytu pokój sprzątamy tylko na życzenie Gości
- po wymeldowaniu się Gości pokój jest sprzątany oraz dezynfekowany (wszystkie powierzchnie dotykowe plus łazienka), a następnie długo wietrzony. W uzasadnionych przypadkach będziemy ozonować pokoje przed przyjęciem kolejnych Gości
- obowiązuje zakaz używania suszarek do włosów zainstalowanych w łazienkach - Restauracja jest czynna dla wszystkich Gości (w tym dla klientów niezameldowanych) z niewielkimi ograniczeniami. Śniadania i inne posiłki są zawsze serwowane (nie ma bufetów). Dania a la carte oferujemy codziennie do godz. 20:00. Stoliki zostały rozsunięte tak, aby była miedzy nimi odległość min. 2 metrów.
- Śniadania podawane są w 3 turach: o godz. 7:00, 8:30 oraz 10:00. Goście wybierają spośród 5 zestawów śniadaniowych. Nasze aktualne menu śniadaniowe
- Czasowo pozostają wyłączone z użytkowania: strefa sauny i jacuzzi (z uwagi na trwający remont).
- Kącik zabaw dla dzieci oraz zewnętrzny plac zabaw są już dostępne dla naszych najmłodszych.
